Posilujeme, rosteme
Květen 2019Do čela marketingu BSC nastupuje zkušená marketingová odbornice Zuzana Lhotáková.
Během své dvacetileté kariéry působila ve společnostech jako GE Money Bank (nyní Moneta) či Douwe Egberts. Posledních 7 let pak strávila ve vedení společnosti SAS Institute.Přestup do BSC vnímá Zuzana jako další výzvu, v rámci které může zužitkovat své zkušenosti jak z bankovního sektoru, tak ze softwarové společnosti. „V BSC otevíráme nové obchodní příležitosti, a to především na zahraničních trzích. Současně posilujeme tým, implementujeme nové interní systémy a měníme procesy, abychom mohli realizovat kampaně a primárně skrze digitální kanály budovat povědomí o značce,” komentuje svůj nástup a plány Zuzana.
V BSC se Zuzana zaměří na kompletní restart marketingových aktivit, které budou respektovat nový globální positioning společnosti. Nová žena v čele marketingu vidí pro BSC velkou příležitost ve vznikajících nových tržních segmentech digitálních bank a otevřeném bankovnictví založeném nejen na nové legislativě PSD2. „Díky novým trendům v oblasti digital bankingu a open bankingu mohou bankovní instituce dopřát klientům jedinečnou zákaznickou zkušenost a být mu empatickým partnerem při realizaci jeho finančních potřeb. V této oblasti má BSC v rámci svého digitálního bankovního operačního systému myGEMINI hodně co nabídnout,” věří Zuzana ve vlajkový produkt BSC.