TBC Bank založená v roce 1992 se stala během uplynulého desetiletí jednou z největších finančních institucí a jednou z nejsilnějších značek v Gruzii. Jedná se o přední univerzální banku v Gruzii, která nabízí širokou škálu produktů a služeb retailovým a korporátním zákazníkům, včetně malých, středních a velkých firem.
Hlavním cílem bylo zavést plně integrované omnikanálové řešení, které by nahradilo zastaralé internetové a mobilní bankovnictví a výrazně zvýšilo počet aktivních uživatelů. Nové omnikanálové řešení se mělo stát silným marketingovým a prodejním nástrojem a mělo TBC Bank zajistit pozici lídra v oblasti digitálních kanálů nejen v Gruzii.
Spuštění nového internetového a mobilního bankovnictví bylo pro TBC Bank velkým úspěchem na gruzínském trhu. TBC Bank výrazně navýšila počet klientů využívajících digitální kanály. Počet klientů během prvních 12 měsíců vzrostl sedminásobně. Nové internetové a mobilní bankovnictví se stalo silným nástrojem k získávání nových klientů a alternativním prodejním kanálem pro prodej vkladů a úvěrů. Současně se zvýšil počet elektronických transakcí, což vedlo k výrazné úspoře nákladů.
TBC Bank se stala lídrem na gruzínském trhu a získala několik domácích a zahraničních ocenění, například cenu za nejlepší integrovanou internetovou banku na světě v roce 2013 od časopisu Global Finance.
„Dosáhli jsme velkého úspěchu s naším novým digitálním bankovnictvím založeným na platformě myGEMINI Digital Bank OS. Vybudovali jsme si silnou pozici na trhu díky tomu, že se zaměřujeme na naši digitální přítomnost. Dostává se nám uznání nejen od našich klientů, ale také pravidelně získáváme mnoho mezinárodních ocenění,“ říká Vazha Beriashvili, zástupce ředitele pro retail, TBC Bank.